torsdag 26. mars 2009

Ny SUSHISI-venn: Jonatan B. Barski


Når var din første sushiopplevelse?
Det var på slutten av ungdomsskolen. Da prøvde jeg å spise det siden det var så innmari kult og ”alle likte det jo”. Jeg husker jeg holdt på å brekke meg på begynnelsen.

Hva slags forhold har du til Sushi?
Jeg har vendt meg til det - og nå elsker jeg sushi og spiser det minst to ganger i uka. Tidligere kjøpte jeg take away fra forskjellige steder i Oslo og vil si at jeg er ganske nøye på hva som er god sushi. Det har vært som en selvfølge for meg til nå nylig at sushi kun er take away mat og at det er vanskelig å lage det selv. MEN, nå har jeg skiftet mening!

Hva nå?
Jeg smakte SUSHISI første gang for en måned siden og "har konvertert".  Den første gangen jeg laget SUSHISI  bommet jeg litt da jeg satte to risformer i mikroen og satte på tiden som det skulle vært kun én i microen. En typisk guttefeil ifølge kjærsten min. Nå har jeg fått skikkelig dreisen på det og med SUSHISI går det raskere å lage sushi selv enn å hente det på takeaway. I tillegg er det mange som synes det er imponerende at jeg lager det selv. Men det er jo så enkelt! 
SUSHISI smaker veldig godt og jeg føler jeg kan være sikker på råvarene. Det eneste som er synd er at det ikke er så mange butikker som selger SUSHISI i området rundt der jeg bor. Det bør bli mer tilgjengelig for oss byfolk!

Hva er din beste SUSHISI opplevelse?
Det er når jeg lager SUSHISI sammen med kjæresten min og serverer en god hvit- eller musserende vin ved siden av...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar