mandag 16. februar 2009

Konkurranse - vinn kinobilletter til Jakten på hukommelsen

Fra 20. februar kan du se kinodokumentaren om Øyvind Aamot (35) som våknet opp på et tog i Kina uten hukommelse. Se hans utrolige historie og ikke minst ta del i hans positive tilnærming til livet etter hukommelsestapet.


Samme kveld er det også premiærefest og SUSHISI har fått den ære å servere SUSHISI på festen!


Vi vil også gjøre litt ære på dere som er inne på nettsiden/bloggen vår!

Legger du igjen riktig svar på konkurransen nedenfor, er du med i trekningen av 3 x 2 kinobilletter til filmen. Om du linker konkurransen til bloggen din, får du to lodd i potten.

Lykke til!

1) Hvor mistet Øyvind Aamodt hukommelsen?
2) Hvilke 3 forskjellige sushiretter kan du lage med SUSHISI?
Konkurransen avsluttes 27. feb.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    1) Han mista hukommelsen under reise i Kina som 27-åring.
    2) Nigiri SUSHISI, Nigiri SUSHISI (scampi), og Maki SUSHISI

    Kjekt at sushi vert lettare tilgjengeleg for oss som likar det!

    Helsing Svein
    epost: reklame.postkasse@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er helt sikker på åssen jeg linker konkurransen til bloggen min... mener dere sånn at jeg legger inn link til konkurransen på bloggen min? Beklager hvis jeg virker litt dum :P

    1) Han mista den i Kina.
    2) Man kan lage maki sushi med laks, nigiri sushi med laks og nigiri sushi med laks og scampi.

    Så dere skreiv at Rema 1000 har begynt å selge varene deres! Det er jo kjempebra :D Har ikke sett det i butikken ennå (men så er det lenge siden jeg har vært på Rema 1000 og, da), men jeg skal jaggu teste det ut ^^ Sushi er jo kjempegodt!

    SvarSlett